Mogo-partenerul tău de încredere în cumpărarea unei mașini!

Cooperare reciproc avantajoasă, soluții individuale de credit și o siguranță garantată.

Realizările noastre

7 000

Clienți deserviți

Eleving Group 🗺️

Este foarte important pentru noi ca fiecare dintre clienții noștri să-și găsească mașina potrivită! Bunăstarea dvs. este prioritatea noastră, motiv pentru care Mogo oferă soluții financiare pentru a asigura procesul de cumpărare a unei mașini să nu provoace dureri de cap. Aplicați cererea pentru finanțare de la distanță și noi vom examina cererea gratuit! Specialiștii noștri prietenoși și profesioniști în deservirea clienților vă vor oferi o soluție personalizată, adaptată doar pentru dvs.!
Despre noi-2

Partenerii noștri de încredere

Cooperăm cu mai mult de 50 de parteneri în toată Moldova. Devino unul dintre ei!

Pentru confortul dumneavoastră, alegeți un vehicul potrivit de la oricare dintre partenerii noștri de încredere din Moldova

Vezi harta

Dacă sunteți un dealer auto, a deveni partener Mogo înseamnă să obțineți un partener financiar de încredere pentru clienții dvs., la fel și diverse avantaje pentru dvs.

Devino partenerul nostru

Linia de încredere

Ne pasă de integritate, conformitate și etică și credem că o parte a construirii unei culturi a încrederii este să învățăm să vorbim atunci când ceva nu este în regulă, astfel încât să putem aborda problema. TrustLine este sistemul de avertizare Eleving Group, companiei-mamă a Mogo, în care angajații Mogo și părțile interesate externe pot raporta în mod sigur și confidențial abaterile suspectate, experimentate sau asistat. TrustLine este conceput, stabilit și operat într-o manieră care asigură integralitatea, integritatea și confidențialitatea informațiilor și împiedică accesul la acestea de către persoane neautorizate. Când să raportați o abatere prin TrustLine Vă încurajăm să raportați orice conduită incorectă legată de: Încălcarea eticii și standardelor în afaceri de către Mogo sau terți care reprezintă Mogo; Încălcarea politicilor și valorilor Mogo legate de practicile de management, conduita în afaceri sau comportamentul; Preocupări cu privire la contabilitatea, controalele interne, auditul și raportarea financiară îndoielnice sau acte deliberate pentru obținerea pe nedrept de beneficii neautorizate, cum ar fi bani, proprietăți sau servicii; Preocupări cu privire la implicarea Mogo în abuzuri sau încălcări ale drepturilor omului, precum și comportamente în afaceri sau comportamente care încalcă respectarea drepturilor omului; Încălcări semnificative legate de antitrust sau comerț echitabil, spionaj sau sabotaj și încălcări ale securității informațiilor. Nu trebuie să aveți toate detaliile sau să fiți sigur că ceva nu este în regulă pentru a ridica o problemă de integritate. Puteți avea încredere că vă vom trata rapoartele în mod serios, echitabil și prompt și că vom lua măsuri dacă ceva trebuie remediat. Dacă alegeți, raportul poate fi complet anonim. Vă rugăm să rețineți că TrustLine nu trebuie utilizat pentru raportarea reclamațiilor clienților. Vă rugăm să utilizați contactele Serviciului Clienți pentru a raporta astfel de preocupări. Anonimitate și anti-răzbunare Eleving Group nu tolerează discriminarea sau represaliile împotriva persoanelor care, cu bună-credință, fac un raport sau participă la o investigație. Prin urmare, folosim canale de raportare eficiente, confidențiale și sigure și ne asigurăm că avertizorii sunt protejați eficient împotriva represaliilor. Dacă credeți că ați fost răzbunați pentru raportarea sau participarea la o investigație, ar trebui să ne informați imediat prin TrustLine. Toate aceste rapoarte vor fi investigate în mod confidențial. Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați politica de denunțare a lui Eleving Group Eleving Group’s Whistleblowing policy.

Raportați o abatere prin TrustLine